Sunday, August 2, 2009

最后一次 The Last Time

This song is write by a girl which nobody know what her name.But everyone seems believe she had pass away because of medical condition and this song is dedicated to her boyfriend as a last present for him before she left.

This video content the story about the girl




This song had been remake to a lot of version and I choose two of the videos out of so many version this is because I feel this two story is the most touching





The Lyric


在我最后一次闭上眼睛之前
我想对你说我爱你
在你怀里舍不得放弃
心里有千言万语还没说给你听
我使尽全力不想闭上眼睛
这次告别就不能再相遇
不能再陪你但不要忘记
你曾经答应我你会好好活下去

先走了去了好远的地方
不能再陪你看日出等不到天亮
所有回忆握住却并不容易
甚至由天决定不要太伤心
在我最后一次闭上眼睛之前
我想对你说我爱你
在你怀里舍不得放弃
心里有千言万语还没说给你听
我使尽全力不想闭上眼睛
这次告别就不能再相遇
不能再陪你但不要忘记
你曾经答应我你会好好活下去

在我最后一次闭上眼睛之前
我想对你说我爱你
在你怀里舍不得放弃
心里有千言万语还没说给你听
我使尽全力不想闭上眼睛
这次告别就不能再相遇
不能再陪你但不要忘记
你曾经答应我你会好好活下去
我永远爱你

No comments: