Wednesday, August 20, 2008

愛 Love?

愛上一个人..........如此的甜蜜卻又讓人受傷害
Love is sweet but some how it hurts

放棄一个人..........如此的難過卻又讓人心碎
Let go is not only sad but it hurts too

珍惜身旁的每一个人,不要等到失去了
Do appreciate him/ her, don't wait until you lost him/her

才瞭解到遺憾.和後悔是如此的痛苦....
then only feel regrets and sad...


~※→因為愛你.所以放手還你自由←※~

~※→因為愛你.所以不再讓你困擾←※~

~※→因為愛你.所以寧願自己難過←※~

~※→因為愛你.所以我逼自己離開←※~

如果我還一直深愛著你...你是否還會待在我身邊?
If I still love you, would you stay for me?

如果我還一直在乎著你...你是否會再多看我一眼?
If I still care of you, could you just look at me one more time?

是否我已不存在了...你才感覺的到我的離開?
Is it when I'm not here, you only realise that I'm leaving?

是否我已離開了....你才感覺的到我對你的好?
Is it when I'm leaving, you only feel how good I treat you?

No comments: